Lista nie-budujących się rzeczy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 27 Lis 2001, 02:15:53 CET

Zgodnie z prośbą wysyłam listę nie-budujących się rzeczy. Może być nie
kompletna, niektóre rzeczy są nieaktualne, ale należy się temu naprawdę
dokładnie przyjrzeć. Część tutaj należy do listy instalatora (bo z niej
było zapuszczone), a reszta to rzeczy inne, które mi pod rękę wpadły.

***

Smutne jest, że brakuje wielu patchy w repo. Apeluję o pilnowanie tego. O
ile źródła nie są ważne specjalnie, jeżeli jest URL, to patche są trudne
do odtworzenia.

***

BTS - chodzi i działa.
Proponuję, żeby zgłoszenia o tym, że coś się nie buduje wysyłać właśnie
tam. Daje to możliwość robienia poprawek i zarządzania/optymalizacji
pracy.
http://bugs.pld.net.pl

***

koules		- brak patchy
dgs		- oraz gtkDPS wymagający tego.
iscsi
parigp		- tylko 686?
libwmfun
epic4
db3		- ??
calc
ircd		- tu są do zrobienia 2 wersje v4 i v6 lub poprawka generalna
midgard-lib
gsmssend	- SmsSend >= 2.1 is needed
morpheus
wmakerconf
openoffice
AfterStep-APPS	- czy to nie jest obsolete ?
apmd
yamt		- ac/am
ppp		-
acl
elvis
gtkDPS		- wymaga dgs, do ktorego od dawna nikt nie zaglądał, a się
		  też nie buduje
iscsi

***

Jutro kolejna porcja tego typu błędów :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...