wymagania X-serwera

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 27 Lis 2001, 13:02:09 CET

On Tue, Nov 27, 2001 at 12:38:19PM +0100, Blues wrote:
> [...]

(z powodu rgb.txt - trzeba to zmienić)

> Z tym, że fixed przynajmniej powinien wtedy się znaleźć w każdym Xserverze
> samym. Żeby nie było problemów z prostym lokalnym odpaleniem X.
> Był taki problem jakiś czas temu.

Żeby lokalnie tylko uruchomić X serwer potrzeba fixed i cursor;
natomiast do normalnej pracy trzeba więcej - więc i tak albo instaluje
się paczkę z fontami, albo używa zdalnego xfs.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/