STBR: gnucash

Wto, 27 Lis 2001, 15:10:13 CET

On Tue, 27 Nov 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Proszę o wysłanie na buildery gnucash lub podanie przyczyny dla której
> nie zostanie to zrobione. Programu używam (zbudowanego z naszego
> pakietu) od ~dwóch miesięcy i nie mam problemów.

Pakiet wygląda mnie wiecej OK ale jest kilka rzeczy które mozesz próbować
poprawić zamin buildery rzusza (bo chwilowo trwa szykowanie skłądowanai
logów):

1)
BuildRequires:  db1-devel
  to powinno dać się wyrugować

2)
# Test for Guppi needs it
BuildRequires:  readline-devel
BuildRequires:  python-devel
BuildRequires:  libwrap-devel

Jeżeli juz to readline-devel i python-devel powinny wpaść w Requires dla
Guppy-devel. Zależniość od libwrap-devel zapewne wymnika z używanai ORBit
czyli też mogłoby to wylecieć stąd.