Gimp - polskie tłumaczenie

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 27 Lis 2001, 18:50:13 CET

On Tue, Nov 27, 2001 at 04:19:38PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> Jest tak:
>
> antyaliasing - wygładzanie
antyaliasing to antyaliasing.
Studiuję elektronikę i nas conieco uczono o zjawisku aliasingu. I jakoś
nikt nie próbował tego tłumaczyć na polski.
A że efektem jest pewne wygładzenie obrazu to inna sprawa.
Kto to wogóle tłumaczył???

> Niestety nie mam pomysłów, ale coś by się przydało z tym zrobić...
Hmmm... Ja bym zostawił angielskie nazwy, tam gdzie nie wiem co to za
efekt. A tam gdzie wiem (ten nieszczęsny antyaliasing) tym bardziej :-)

Pozdrowienia,
        Jacek