Lista nie-budujących się rzeczy

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 28 Lis 2001, 00:40:16 CET

On Tue, Nov 27, 2001 at 09:25:46PM +0100, Blues wrote:
> On Tue, 27 Nov 2001, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Na moim i686 się nie zbudowało.
> Pamiętam, że na builderach właśnie na i686 tylko nie przechodziło.
> Wykrzaczało się na robieniu dokumentacji tex'em.
> Właśnie zapuściłem na builder i zobaczymy co wyjdzie.

A, źle zrozumiałem. Teraz na i686 też mi się zbudowało.
Pamiętam, że kiedyś (na i586) miałem problem z TeXem, miałem wtedy
wersję 1.0.6 (nie-snap), pomógł upgrade do snapshota, który jest w repo
(na HEAD). Z tym, że z nowym specem może być coś nie tak - filon bodajże
zgłaszał jakieś problemy, sam nie mam kiedy sprawdzić.

A, zapomniałem - na 2.4 buduję --without pppoatm, bo nie mam
zainstalowanego atm-devel.

> Więc należy odwrócić warunek.

pppoe oraz domyslną wartość pppoatm (zostawiając możliwość wyłączenia)
można uzależnić od kernel_ver.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/