Kernel-2.4 i soft-raid

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 28 Lis 2001, 17:47:55 CET

On Fri, Nov 23, 2001 at 11:22:42AM +0100, Michal Moskal wrote:

> bsp ma odopowiedznie opcje. Ale chyba konieczna jest zmiana w geninitrd.
BTW geninitrd czy sa jakies przeciwskazania zeby mu dolozyc wrzucanie
pagebuf.o i xfs_support.o gdy root jest na xfs. Bo to mozna oczywiscie
z palca dodac ale trza dodac.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.