KDE i applnk jeszcze raz

Czw, 29 Lis 2001, 00:14:31 CET

On Wed, 28 Nov 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Wykonałem kilka testów na KDE żeby zorientować się jak sobie radzi z
> bitmapami używanymi w menu. Oto wnioski do jakich doszedłem:
> 1. KDE uwzględnia katalog %{_pixmapsdir} w procesie poszukiwania pliku o
>    wskazanej nazwie.
> 2. KDE dopuszcza podanie rozszerzenia pliku z ikoną w plikach .desktop
>    oraz .directory.
> 3. KDE *nie* potrafi przeskalować bitmapy. Jeśli w danym miejscu (menu,
>    pasek zadań itd.) potrzebna jest ikona o rozmiarach x*x a odnaleziony
>    plik zawiera bitmapę o innych wymiarach, *nie* zostanie on
> [...]

Wygląda na to że jest tu cos chorego. W menu mam pzreskalowane ikonki.
Zmieniając rozmiar panela już ikonki nie są skalowane (są przycinane co
jest dość głupawe). To samo w edytorze menu. To że w menu są poskalowane
ikonki dowodzi tego że jednak skalowalność jest tylko nei wszedzie jest to
włączone. Tutaj panel z GNOME ma jednak spory plus bo dodatkowo mozan
takze wybrać sobie wielkość wpisów w menu. Zapewne skalowalnosć dałoby się
osiagnąć tyle że wymagałoby to jednak pzreróbek których nie wiem czy koś z
nas jest w stanie dokonać (choć może ?).