Re: Lista nie-budujących się rzeczy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 29 Lis 2001, 10:51:49 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Pamietaj ze swap jest duuuuzo wolnieszy od RAM'u.
Tak, ze uzycie swapa powinno nastepowac dopiero w momencie gdy do RAM
nie da sie upchnac juz wiecej. Tak, ze nie ma sensu sie cieszyc ze system
uzywa swapa... a co najwyzej RAM'u dolozyc :) co przy obecnych cenach
(przypominam: 100 zlotych za 256MB) nie jest chyba klopotem....

Poza tym, co rozumiesz pod pojeciem pamieci wolnej? Bo IMHO cala
dostepna pamiec powinna byc zajeta - jesli nie przez programy to przez
cache dyskowy i bufory, bo tak jest szybciej.

Na swap powinny "wylatywac" tylko aplikacje, ktore wisza nieuzywane
(np mingetty na maszynie z odlaczonym monitorem).

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-