okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 29 Lis 2001, 11:11:16 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Michal Margula wrote:

> Czy mrożenie jest równoważne z zakazem jakichkolwiek prac na HEAD?

Tak, na HEAD tylko poprawki sluzace mrozeniu. Nowe rzeczy,
nie sluzace mrozeniu - do brancha marsz!

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-