buildlogs.pld.org.pl

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Czw, 29 Lis 2001, 12:00:19 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 12:20:31AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zasoby są dostępne po ftp czyli ftp://buildlogs.pld.org.pl/

$ ftp buildlogs.pld.org.pl
ftp: connect: Connection refused
ftp> quit
$

A do tego mozna jeszcze dorzucic, ze http://lists.pld.org.pl/ to pusty
dokument oraz ze najprawdopodobniej nie dzialaja aliasy pocztowe w
pld.org.pl (moj chyba na pewno nie dziala, bo nie doszedl do mnie, zaden
list wyslany na probe, nie ma tez zadnych informacji zwrotnych w stylu
adresat nn)

pozdrawiam
--
Radoslaw Kintzi