/sbin/sh

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 29 Lis 2001, 15:23:57 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 03:19:52PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Janek nic nie rozumiesz 8*>
>
> Przecież przy starcie solka też możesz przekazać co ma być uruchomione
> jako init. W powyższym chodzi o to *co wykonyjesz po uzyskaniu shella*
> przy podnoszeniu systemu po padzie. Chodzi o to żebyś mógł wykonać choćby
> "/sbin/ifup eth0" o ile daje się uruchomić programy które są używane w tym
> skrypcie zamaist bawić się w klepanie parunastu poleceń pod rząd.

Coś mnie tak jakoś dziwnie świta, czemu miałoby się dać uruchomić te
kilkanaście/dziesiąt programów w ifup a /bin/sh nie? Nie wspomniając
o tym, że mogę równie dobrze ip a a 1.2.3.4 dev eth0 etc...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-