qboosh: SPECS gstreamer.spec

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 29 Lis 2001, 16:03:24 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 03:21:43PM +0100, PLD CVS wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	qboosh	01/11/29 15:21:41
>
> Modified files:
> 	.              : gstreamer.spec
>
> Log message:
> - adapterized, pl translations
> - separated -static; isnt't it X11 library?
system obiektów dla gstreamer-a jest zdefiniowany
w glib2, ktore nie zalezy od X-ow (nie mowie
tu o gtk2)

jednak umozliwiono by default budowanie z systemem
obiektow jaki znajduje sie w glib1.2/gtk1.2 a wlasciwie
w gtk1.2

w configure maja --enable-glib2

tak wiec teraz to niby X11 ale jak tylko wyjdzie
stable glib2.0, to jednak nie X11, bcond?

jak by co, to teraz powoli pracuje nad doszlifowaniem
ac/am w gstreamerze... w ichnim cvs-ie moje zmiany powinny
sie ukazywac w branch-u BRANCH-BUILD1 (mam tam rw obecnie)
chetnych zapraszam do wspolpracy bo roboty jest wiela

    wrobell <wrobell w ite.pl>