/sbin/sh

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 29 Lis 2001, 16:58:56 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 04:56:12PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Przecież niedawno proponowałem statyczną wersję busyboksa do instalowania
> w /bin :)
> I kiedyś ją zrobię (jeśli nikt mnie nie uprzedzi), z osobnym configiem
> niż -BOOT, żeby nie bruździć instalatorowcom.

Ale chyba niegłupim pomysłem jest linkownie tego z uClibc? BTW: to by
chyba mogało wyglądać tak, że jest /bin/busybox i /usr/lib/busybox/bin
i tam linki. Jak coś się sypnie to można zorbić
PATH=/usr/lib/busybox/bin:$PATH i próbować dalej.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-