HEAD/STABLE/branch

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 30 Lis 2001, 12:00:16 CET

Dnia 29 lis o godzinie 17:56:06 +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

> W GHC scenariusz jest odwrotny. W pewnym momencie całemu repozytorium
> nadawany jest tag wersji stabilnej (u nas to by było PLD_1_0). W HEAD
> cały czas jest wersja rozwojowa.
>
> Po otagowaniu wersji stabilnej każdy commit do HEAD może zawierać
> dopisek "please merge", przy czym nawet jeśli nie zawiera, to często
> ktoś nad tym czuwa i bezpieczne poprawki są nanoszone na wersję
> stabilną.

Dla mnie to jest "intuicyjny" sposób robienia STABLE (CVS-u używam
tylko z okazji korzystania z repozytoriom PLD).

Przychodzi mi tu też na myśl "principle of least surprise"
(prawdopodobnie coś przekręciłem). Skoro dotychczas rozwojową gałęzią
było HEAD, to dziwne i nienaturalne wydaje mi się zmienianie tego stanu
rzeczy

(...)

Nie przyglądam się za bardzo dyskusji o realizacji STABLE w CVS-ie, więc
mam nadzieję, że nie bredzę.
To moje 0.02 PLN

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --