postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 30 Lis 2001, 16:44:07 CET

On Thu, 29 Nov 2001 15:16:38 +0100, you wrote:
>Czyżby? Po zmianie exim->postfix ustawienia z exima automatycznie
>przenoszą Ci się do postfixa? Chyba nie. Za to łatwo sobie wyobraźić, że
>postfix próbuje korzystać z plików będących pozostałością po eximie i
>się wywala, a user nie wie czemu bo postfixa jeszcze nie zna...

Ok opisane przez ciebie sytuacje przeciągneły mnie na twoją stronę, ale ja
i tak chce /etc/mail w takiej czy innej postaci czyli np robienie linka w
%post. Tylko nadal jestem ostro przeciw postconf -e w %post!!!

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć