okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 30 Lis 2001, 10:29:46 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Rób to na branchu. Już nawet wiadom że dobrze żeby ten branch nazywał się
> DEVEL. Coś nadal w tej sytyuacji twiewrdzić będziesz że coś Cie tu
> powsztymuje ? :)

Taa, jak sam stwierdziłeś wcześniej ludzie wolą pracować na HEAD ;)

A tak zupełnie poważnie, nie mam zamiaru narzucać nikomu żadnych
rozwiązań, przynajmniej jeżeli chodzi o repo. Tym bardziej że ilość
poprawek jakie sam wprowadziłem jest raczej znikoma w porównaniu
z niektórymi innymi :( Właczyłem się do dyskusji dlatego tylko że
zaintrygowała mnie specyfika branchowania.

Ale prawie mnie przekonałeś że w PLD jest lepiej stosować taki, a nie
inny sposów. Prawie, bo u siebie pozostanę przy swoim ;)

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)