/sbin/sh

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 30 Lis 2001, 09:38:29 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 04:58:56PM +0100, Michal Moskal wrote:
> On Thu, Nov 29, 2001 at 04:56:12PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Ale chyba niegłupim pomysłem jest linkownie tego z uClibc?

A nie wiem, nie przyglądałem się uClibc - czego jej brakuje w stosunku
do glibc?
Alpha już jest supportowana? Bo jak nie, to przynajmniej na alfie by
musiało być z glibc-static.

> BTW: to by
> chyba mogało wyglądać tak, że jest /bin/busybox i /usr/lib/busybox/bin
> i tam linki. Jak coś się sypnie to można zorbić
> PATH=/usr/lib/busybox/bin:$PATH i próbować dalej.

Może być; ale IMO lepiej statyczną wersję nazwać /bin/busybox.static .

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/