/sbin/sh

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 30 Lis 2001, 18:33:58 CET

On Fri, 30 Nov 2001, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> A nie wiem, nie przyglądałem się uClibc - czego jej brakuje w stosunku
> do glibc?
> Alpha już jest supportowana? Bo jak nie, to przynajmniej na alfie by
> musiało być z glibc-static.

> Może być; ale IMO lepiej statyczną wersję nazwać /bin/busybox.static .

Kiedys linkowalem busyboxa z uClibcem, i rzeczywiscie dawal b. niewielki
narzut przy linkowaniu statucznym, fajny jest.
Ale tak naprawde to ma to znaczenie tylko na embdded, lub dyskietkach
ratunkowych, linkowany z Glbce wcale nie jest taki znowu wielgachny...

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>