wymagania X-serwera

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 30 Lis 2001, 17:23:20 CET

On Fri, Nov 30, 2001 at 09:49:41AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> No tak, tylko na razie nie było mechanizmu łączenia fonts.alias - ale i
> tak dobrze by było to zrobić. Tylko że w ten sposób dojdziemy do
> kilkunasto czy więcej linijkowych %post/%postun w pakietach z fontami -
> więc już warto to przenieść do jakiegoś skryptu.
> Albo nawet zrobić katalog ze skryptami (rc-fonts? :)), bo niektóre
> programy chcą po swojemu katalogować fonty (zwłaszcza Type1).

> Tak, ktoś ;))
Nie wiem czy to wkoncu weszlo ale ja robilem cos takiego
dla generowania config.map dla dvipsa. Bo jak sie doklada
nowe style ktore czasem przychodza z fontami to trza tam
podopisywac rozne takie. Tak ze
rc-fonts wogulnosci by sie przydalo. Ale moze juz do PLD-1.1

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.