okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 30 Lis 2001, 23:25:41 CET

On Fri, Nov 30, 2001 at 09:23:02PM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> Lepiej zapytać: a które powinny?
Przepraszam bardzo, ale to ty sie kurwa zaczales czepiac[1].
Nie ja. Wiec jak masz cos konkretnego do zarzucenia to
wal konkretnie a nie jakimis ogolnikami.

    wrobell <wrobell w ite.pl>

[1] jak to ktos powiedzial: przepraszam wrazliwych :-)