/sbin/sh

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 30 Lis 2001, 02:19:54 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> obnizenia wymagań o d padnietego systemu. Przy podnoszeniu systemu w
> trybie awarynym dobrze jest mieć programy klinkowane statycznie i to
> niewpliwie obniża pułap wymagań potzrebych do trgo żepy mozan było użyć
> narzędzi wyższej warstwy (skrypty startowe). Tu przypomniały mi się kolene
> wnioski płynące z tych rozmów jakie ostanio miałem ze znajomymi że moznby
> zrobić pakiet o nazwie rescue który zawierałby linkowane statycznei mv,
> ln, cp i moze jeszcze kilka innych programików na krzyż (np. klienta
> amandy czy w wersji nieco uboższej dd, restore, tara/paxa czy cpio).

Ten /sbin/sh w solarisach to naprawdę przyjemna rzecz - widziałem raz to w
akcji podczas padu systemu. Fajna sprawa.
A ten zestaw... to busybox w dużej części.

> podnieść system po padzie. Wogóle wzorem np. doc.sun.com warto żebyśmy
> wydzielili obecną dokuemntacje na www.pld.org.pl. Wartoby powoli zacząć
> myśleć o doc.pld.org.pl poświecone *wyłącznie* serwowaniu dokumentacji.

tia...
Tylko, że jakoś mamy mało chętnych do jej pisania :)
Jest kilka kawałków softu, który należałoby udokumentować, a nie ma komu
tego zrobić (np. rc-scripts)

> [...]
> czy inne systemy "z górnej półki" wynika ni mniej ni wiecej tylko właśnie
[CIACH]
> do takeigo porównania to żeby myśleć o tym już teraz jako o czymś co warto
> zeskładować w odpwoiednim miejscu dla przyszłych zastosowań. Gromadznie
> tego typu infrmacji zawsze będzie dobrą "bronią" we wszelkeigo rodzniu
> sporach/przetargach. Zdecyduje czy coś można zrobić czy nie (bo ktoś juz
> to robił wczęsniej i musiał to też komuś innemu udokumentować), czy coś
> wytrzyma jakieś obciażenie czy nie itd/itp.

rozumiem, że przygotowujes materiał do dyskusji na *.os.advocacy? ;))

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...