Init level 2

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Czw, 4 Paź 2001, 09:39:56 CEST

On Thu, Oct 04, 2001 at 09:17:57AM +0200 Radoslaw Kintzi wrote:
> [...]

IMVHO bezużyteczne. (umount -a -t nfs jest wystarczająco proste).

>Zawsze tez mozna wykozystac ten poziom do wylaczenia wszystkich
>uslug sieciowych, np. w wypadku wykrycia aktaku robisz init 2,
>i nie masz problemu z intruzami (mozesz sobie spokijnie latac system
>bezpieczenstwa).

No właśnie. U mnie init 2 oznacza wyłącza wszystko z wyjątkiem sieci i
ssh - po prostu mam init S ale dostępne przez sieć. Może warto by było
to przenieść do dystrybucji (jeśli nie na level2 to na 4, który chyba
nie jest do niczego używany...). Any comments?

--
Tomasz Orzechowski