Nie chcę wywołania lilo w %post lilo.spec!

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pon, 1 Paź 2001, 13:09:50 CEST

On 01.10.01 Blues pressed the following keys:

> Mam zastrzezenie do devfs - obsoletes na dev.... To nie jest dobre - ja
> mimo wszystko chcialbym miec dev, bo moge miec 2 jajka (2.2 i 2.4)

Zaraz, moment. Nie musisz instalować pakietu devfs, żeby używać devfs-a.
Jego jedynym zadaniem jest przecież ,,provides: dev'', nic tak naprawdę
nie zawiera i (w zamierzeniu) ma służyć tym, którzy nie chcą mieć
prawdziwego pakietu dev. Jeśli chcesz używać naprzemiennie jajek z devfs
i bez niego, miej po prostu zainstalowany zwykły dev.

Robert

PS. Obsoletes: dev też mi się nie podoba, ale zostało wprowadzone
podczas rozpaczliwych prób zrobienia czegoś, żeby ten p.*y apt nie
instalował mi pakietu dev. Próby zostały zaniechane po stwierdzeniu,
że od strony samego RPM-a tego się nie rozwiąże.