screen

BartOwl bartowl w bartowl.do.pl
Pon, 1 Paź 2001, 21:10:03 CEST

czasem 'screen -r' zamiast mi przywrocic screena, czysci ekran ustawiajac
prompt w pierwszej linijce i rozwala konsole... nawet reset nie pomaga,
pomaga dopiero przelogowanie sie... jakby ktos mial troszke czasu - moglby do
tego zajrzec? (chyba ze to tylko mi sie pojawia, to w takim przypadku nic nie
mowilem ;))

znaczy sie rozwalenie konsoli wyglada tak, ze fonty sa ok, ale echo jest
wylaczone, a jak dam reset, to BSPACE generuje kod podobny dzialaniem co C-C,
przez co jak chce cmdline poprawic, efekt jest wiadomy... wogle sie konsola
jakas toporna robi po tym...

Ps. chcialbym sam poprawic, ale nie potrafie :(
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )