screen

BartOwl bartowl w bartowl.do.pl
Wto, 2 Paź 2001, 18:10:59 CEST

Dnia 2001.10.01 (21:33) przyszedł do mnie list od Jan Rekorajski:

> Jak odpalisz drugi raz już działa dobrze.

znaczy sie to tez zauwazylem, ale czy tak powinno byc?

> A na martwą konsolę jest komenda `stty sane`

a tego to nie probowalem, thnx...

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )