passwd i cracklib

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 3 Paź 2001, 18:22:06 CEST

On Wed, 3 Oct 2001, Radoslaw Kojdecki wrote:

> Czemu passwd nie jest zalezne od cracklib i carcklib-dicts ?
> Stracilem sporo czasu zanim doszedlem dlaczego passwd mi dawal "fatal
> error" po upgrade (wprawdzie z innej dytrybucji ...)

Odpowiadam sam sobie ... jest zalezny :))

Mialem po prostu cracklib'a z innej dystrybucji i rpm stwierdzil ze jest
"OK" (wersje mu pasowaly) ale funkcjonalnie nie byl dobry ...
Sorki za zaieszanie .. :)

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl