Init level 2

Śro, 3 Paź 2001, 23:13:57 CEST

On Wed, 3 Oct 2001, Tomasz Orzechowski wrote:

> Czy ktoś ma jakąś "gotową" definicję do czego służy init level 2
> (domyślnie mamy 3). Ja mam własną teorię, ale chciałbym usłyszeć opinię
> mądrzejszych ludzi. Chodzi o to, żeby dało się tego jakoś sensownie
> używać w dystrybucji skonfigurowanej domyślnie.

W komentarzu w /etc/iniitab jest:

# Default runlevel. The runlevels used by PLD are:
#   0 - halt (Do NOT set initdefault to this)
#   1 - Single user mode
#   2 - Multiuser, without NFS (The same as 3, if you do not have networking)
#   3 - Full multiuser mode
#   4 - unused
#   5 - X11
#   6 - reboot (Do NOT set initdefault to this)

Czyli na poziomie 2 powinno być wyłaczone montowanei zdalnych systemół
plikowych.