kernel-2.2.19-21

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Czw, 4 Paź 2001, 12:47:18 CEST

O! widze ze pod moja nieobecnosc pojawilo sie juz jajko release 22.
I widze ze jest z updatem pcmcia-cs do versji 3.1.29. Dobrze.
Z tym ze, doszly mnie sluchy ze kernel-2.2.19-22 z pcmcia-cs-3.1.29 nie dzialaja tak jak ma dzialac.
Do release 20 bylo dobrze, pozniej 2.2.19-21 nie bylo testowane az do release-22.
I tu sie zdziwilem, ludzi mi na #PLD mowią ze nie dziala, wiec teraz jest pewna kwestia do rozwiazania.
Kontaktowalem sie z marcus'em i mialem od niego zapewnienie ze pcmcia-cs zostaje w starej wersji do czasu az nowe 3.1.29 bedzie sie budowac i dzialac ! A tu ot, takie jaja sie robia, budowac sie buduje ale nie dziala :/
I tu mam znowu propozycje, czy wracac do starego pcmcia-cs w jajku (wtedy to bedzie release-23 albo zrobic pcmcia-cs-3.1.29 tak, aby dzialalo wkoncu z 2.2.19. Obecnie nie mam karty PCMCIA wiec nie mam jak tego przetestowac (mialem ale musilem oddac), wiec prosba do innych developerow, userow oraz czlowieka ktory ow update robil: prosze o testowanie 2.2.19-22 z nowym pcmcia-cs, wszelkie problemy zglaszac na pld-devel-pl, jesli komos dziala prosze dac znac, bo to moze nie byc wina samego kernel'a lecz czegos innego, przeoczonego w PLD-1.0.

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka