Żegnajcie multimedia... :-(

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Czw, 4 Paź 2001, 13:14:39 CEST

On Thu, 4 Oct 2001, Rafal Cygnarowski wrote:

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> uzytkownik nie nalezy do grupy audio?
> /dev/dsp ma prawa inne niz 660?

Tak - po prostu nawet tego nie dotykałem w związku z brakiem karty muzycznej
(a raczej w związku z obecnością jakiegoś g*na Yamaha na ISA, której chyba
nie da się pod linuxem ruszyć - nawet nie wiadomo jaki to ma symbol).
Ale to bez znaczenia, jak ruszę z "--noaudio" to i tak dzieje się to samo...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl