RE: Żegnajcie multimedia... :-(

Michal.Abramowicz@pseinfo.pl Michal.Abramowicz w pseinfo.pl
Czw, 4 Paź 2001, 14:19:11 CEST

> Ale mpeg_play nie ma dzwieku :<< Przynajmniej u mnie. I musialem mpegi
> odgrywac mplayerem... BTW: bawiłem się tym 2-3 tygodnie temu u brata
> na k5, robiło segfault, na instrukcji cpuid, co ciekawe, kernel
> mówi, że instrukcja jest dostępna, co więcej, sam jej używał. Pomogła
> rekompilacja SDL'a --without-nasm. Może to jest to, ale niestety, nie
> mam pod ręką źródeł.

z tego co pamietam ;) to mpeg_play wogole nie ma dzwieku
i da sie to to zainstalowac grubo wczesniej przed SDL i smpeg ;)
(majac juz oczywiscie Xy) i mozna zobaczyc co za film sie zassalo z sieci
defakto to i ja rowniez musialem zrekompilowac sobie pakiety SDL i smpeg
z src.rpm ale to bylo dawno temu

pozdrawiam
--
michal