CVS nie pozwala mi usunąć pliku (twierdzi że go nie ma).

Pią, 5 Paź 2001, 09:59:29 CEST

On Fri, 5 Oct 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Mam problem z CVS:
> [misiek w wieszak SOURCES]$ cvs rm gnucash-1.6.2.tar.gz
> cvs server: nothing known about `gnucash-1.6.2.tar.gz'
> [misiek w wieszak SOURCES]$ cvs stat gnucash-1.6.2.tar.gz
> File: no file gnucash-1.6.2.tar.gz              Status: Needs Checkout
>
>    Working revision:    No entry for gnucash-1.6.2.tar.gz
>    Repository revision: 1.1     /cvsroot/SOURCES/gnucash-1.6.2.tar.gz,v

> [...]

Odpowiedź jest ukryta w podkreśleniu :)
rm polega na wykonaniu wyłacznie operacji na CVS/Entries i sprawdzeniu czy
plik jest w repo. Jeżeli nie ma wpisu w CVS/Entries, który to wpis pojawia
się po update/checkout to jest to co widziesz. Poprosatu cvs tak akurat
działa.