poldek: packages.dir.gz: read header failed

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 6 Paź 2001, 00:20:39 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Cześć
>
> Z rsyncowałem się kilka minut temu z ftp.pld.org.pl. Po:
> $ poldek -t -UF *

poldek -s katalog-RPMS -t -UF *
(no chyba że masz source ustawione w configu)

> w katalogu i686/RPMS poldek stwierdził m.in.:
> poldek: packages.dir.gz: read header failed
> poldek: packages.dir.md: read header failed
> poldek: packages.dir.toc.gz: read header failed
>
> Po uruchomieniu mkpackagedir problem powtarza się... co robię źle?

Nie wiem co to mkpackagedir. Indeksy dla poldka robi się
poldek -s katalog-RPMS --mkidxz
(ale nie jest to konieczne, w lokalnych katalogach poldek umie działać
bez indeksów, skasuj je może i spróbuj raz jeszcze)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)