Nietypowa prosba

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Sob, 6 Paź 2001, 13:23:31 CEST

On Fri, 5 Oct 2001, Michal Margula wrote:

>Witam :)
>
>Sprawa wyglada tak. Wynioslem sie z calym inwentarzem do Szczecina. Dostepu
>do internetu nie mam w ogole oprocz w weekendy kiedy jestem w pracy oraz
>(planuje) bywac na Politechnice i stamtad "internecic". Sprawa wyglada w ten
>sposob, ze nigdzie nie mam dostepu do szybkiej maszyny z PLD a do serwerow
>firmowych mam za duze opoznienia. Czy ktos chcialby udostepnic konto dla
>developera? ;]]] Niewielkie. Zeby zmiescil sie tam CVS i ewentualnie dalo
>sie cos czasem przekompilowac.
>
>Jak cos to poprosze na priva ;]
Mogę Ci zaoferować konto na dwóch maszynach (do wyboru) z PLD :-) Ale
jedna stoi w Krakowie (łącze teoretycznie 64kb/s ale w transferach wyciąga
jakieś 13kB/s w sieci szkieletowej Formusa - to jest serwer u mnie w
firmie, którym "administruję" :-). A druga maszyna podpięta przez SDI w
Myślenicach - transfery trochę gorsze, ale i tak duuużo lepsze od
Krakowskiego SDI :-). Jeżeli jesteś dalej zainteresowany, to daj znać,
dogadamy się :-).
Pozdrawiam
--
Jacek Rzęsista