cvs

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Nie, 7 Paź 2001, 11:08:18 CEST

[niedziela, 07 październik 2001], Blues napisał(a):

>Jest zgłoszenie odnośnie formularza na stronie dla zgłaszających się po RW

>w repo.

>Po wypełnieniu formularza (nawet nie wiedziałem, że taki jest....)
>wyskakuje:

>Error sending mail via SMTP server
>https://szafa.hyperreal.pl/cvs/

Tak, mi tez to wyskakuje (ja tez nie wiedzialem ze cos takiego mamy :))
Czesc ludzi na #PLD rowniez sie skarzylo i nikt nie kiwna palcem zeby to naprawic, nie chce nikogo pokazywac palcem ale przydalo by sie to naprawic (tu prosba do administratora servera szafa.heperreal.pl aby to jak najszybciej naprawic)

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka