xscorch

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pon, 8 Paź 2001, 19:41:04 CEST

On Mon, Oct 08, 2001 at 07:03:42PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> a masz maszynę na parę lat na dobrym łączu z odpowiednimi dyskami +
> możliwością udostępnienia kont kilku(nastu) developerom?
nie. Mam jedynie do dyspozycji starozytna decstation z ogromnym dyskiem
300 MB, transferem do ftp.pld... ok 5kB(dzisiaj) itepe.
I nie na kilka lat a jedynie moja kadencje tutaj :)

> Bo ogólnie to napewno agaran coś myślał :)
oo... a czy poza mysleniem do czgos doszlo?
bo sie zastanawiam czy sie wogole za to zabierac czy dac se luz...
Sam na tym (wydajnosc 486DX/40) calego PLD nie przekompiluje ;)