domyślne uprawnienia w serwerach ftp

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 8 Paź 2001, 20:13:51 CEST

On Mon, Oct 08, 2001 at 03:07:52PM +0200, Michal Moskal wrote:

> BTW: możesz podnieść limity na ls, domyślnie jest chyba 2k plików,
> a to troche mało...

Jest 2000:5 (to drugie to zagnieżdżenie).
Ile by było lepiej?
Może po prostu dopisać tę opcję do konfiga (w tej chwili w ogóle nie ma)
z wartością domyślną, kto będzie chciał to sobie zmieni.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/