syslog-ng

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 8 Paź 2001, 20:18:11 CEST

On Fri, Oct 05, 2001 at 11:11:30PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> syslog-ng 1.4.13 (obecny na ftp w PLD-1.0) skompilowany z libol chyba
> 0.2.24 (sądząc po datach w specach) łatwo się DoSuje.
>
> Nie wiem dokładnie jak - czy wystarczy tylko dużo logów naraz, czy muszą
> tam być jakieś specyficzne rzeczy - w każdym razie schodzi z SIGABRT
> (abort jest wywoływany z jakiegoś xalloc()).

W xalloc był wywołany fatal("Virtual memory exhausted").
syslog-ng dostał "tylko" porcję debug-logów od postfiksa (ile tego mogło
być, kilkadziesiąt kB w ciągu sekundy?), pamięci było z kilkaset MB.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/