cieciwa: SPECS kernel.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 10 Paź 2001, 00:29:02 CEST

On Tue, Oct 09, 2001 at 11:51:25AM +0200, Jan Rekorajski wrote:
> [wtorek, 09 październik 2001], Blues napisał(a):
[...]
> być może - NIE WIEM
> ZAMIAST SIE GŁUPIO PYTAĆ TO ZACZNIJCIE JE TESTOWAĆ (/test/)

Aha. Właśnie zacząłem. Straciłem pół godziny zanim z powrotem zaczęło mi
działać ppp.

Dwa błędy (jeden mały i prosty do znalezienia, drugi nie):

Pierwszy w network-scripts/ifup-ppp:
-  if [ -n "${DATAFORCHAT" ]; then
+  if [ -n "${DATAFORCHAT}" ]; then

Drugi: w network-scripts/.functions jest funkcja setup_ip_param
z kawałkiem:

# new rc-scripts 0.4.x option
if [ -z "$HANDLING" ]; then
        typeset -i HANDLING=0
fi

Natomiast w ifup jest wywołanie setup_ip_param, po nim ciąg dalszy
zależny jest od HANDLING - czy jest równe 0, 1, itd.
Problem w tym, że po typeset -i ta zmienna nie jest dostępna poza
funkcją setup_ip_param - więc "$HANDLING"="" i nic nie jest wywoływane.
I ppp nie działa.

Zamieniłem u siebie 'typeset -i HANDLING=0' na 'HANDLING=0' i chyba
działa. Ciekawe czy coś innego nie przestanie działać :>

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/