cieciwa: SPECS kernel.spec

Śro, 10 Paź 2001, 00:59:51 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl> writes:

> Drugi: w network-scripts/.functions jest funkcja setup_ip_param
> z kawałkiem:
>
> # new rc-scripts 0.4.x option
> if [ -z "$HANDLING" ]; then
>         typeset -i HANDLING=0
> fi

> Zamieniłem u siebie 'typeset -i HANDLING=0' na 'HANDLING=0' i chyba
> działa. Ciekawe czy coś innego nie przestanie działać :>
To był bug (na który nadział się dobrek w wakacje tylko ehem,
zapomniałem commitnąć fixa do cvsu pld) i nic nie przestanie działać
- u mnie działało przez wakacje na totalnew ;)

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr