XTerm+VIM+LC_COLLATE+pl_PL+BACKSPACE = ^?

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 10 Paź 2001, 22:15:14 CEST

On Wed, Oct 10, 2001 at 08:59:24PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Jeśli przy LC_COLLATE=pl_PL uruchomić w XTermie vim'a to klawisz
> backspace powoduje pojawienie się ,,^?''. Czy macie pojęcie, czyja jest
> to wina (w sensie xterm/vim)?

Zauważyłem jakiś czas temu, pytałem się nawet tutaj. less ma to samo.
I to zależy raczej od LC_CTYPE niż LC_COLLATE (tego wcześniej nie
wiedziałem).

Mogło być coś jeszcze z definicjami terminala w ncurses.
Ale skoro to zależy od locale, to może być wina app-defaults dla
terminala (XTerm-ad.pl).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/