Type

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 10 Paź 2001, 22:32:05 CEST

On Wed, Oct 10, 2001 at 10:22:43PM +0200, Blues wrote:
> Jak to jest w końcu z czcionkami Type1?
> Jakiś czas temu było w post pakietów z czcionkami wywołanie type1inst.
> Ponieważ było to zepsute (?) zostało wyrzucone. Efekt jest taki, że teraz
> w zasadzie czcionki type1 nie działają bez ręcznego uruchomienia
> type1inst. Jak to jest więc z tym?

E? Z czcionkami przychodzą pliki fonts.scale.pakiet i Fontmap.pakiet (to
drugie dla ghostscripta).
Tymczasowo[1] w %post jest wykonywane ręczne składanie tego
w fonts.scale i Fontmap.
Jeżeli coś z tym nie działa (mi raczej działa), to trzeba się
zorientować co.

type1inst nie ma co ruszać/poprawiać, nie da się (w ogólnym przypadku)
wygenerować fonts.scale z samych fontów.

[1] kloczek chciał, żeby XFree i ghostscript mogły używać wielu plików
fonts.scale.* i Fontmap.* - ale jak na razie nikt nie podjął się tego
zrobić, więc zostało składanie w %post.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/