dev i duze dyskietki

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Czw, 11 Paź 2001, 08:35:57 CEST

On Wed, Oct 10, 2001 at 10:28:17PM +0200, Blues wrote:

> co ważniejsze - zwykłą dyskietkę 1.44 bez żadnych zabiegów można
> sformatować na 1.68MB i jest to nawet format przez krótko promowany przez
> M$ (potem przestali promować jak się okazało, że to i tak jest żadna
> pojemność)
nio wlasnie. Wiec dlaczego takich urzadzen nie ma w standardzie?
Albo jezeli ich w standardziej nie moze byc(argument: "bo"), to moze by
zrobic chociaz pakiet dev-floppy, lub dev-ext ktory by takie urzadzenia
zawieral?

btw - prosba na "szybko". Moglby mi ktos podrzucic minor i major tych urzadzen?
konkretnie potrzebuje w tej chwili fd0u1722 :)