dev i duze dyskietki

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Czw, 11 Paź 2001, 14:09:57 CEST

On Thu, Oct 11, 2001 at 09:57:23AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Patrz %{_kernelsrcdir}/Documentation/devices.txt :)
ee.. jestem leniwy i zrobilem upgrade do 2.4.x i devfsd :) To jest po prostu
fajne.
Nie podoba mi sie tylko jedno - devfsd oczekuje czegos w stylu:
alias scsi-hosts aic7xxx
w /etc/modules.conf, natomiast w domyslej instalce jest jedynie:
alias scsi_hostadapter aic7xxx

Trzeba wiec albo w instalatorze umiescic kopie tego aliasu, albo tez zmienic
w /etc/modules.devcostam na scsi_hostadapter

i... drugie, jeszcze bardziej spieprzone ;) W /etc/group nie ma grupy video a jest
ona w domyslnej konfiguracji devfsd. Trzeba by wiec albo do group dodac video,
albo w devfsd usunac video ;)