Mozilla 9.5 (długie)

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Nie, 14 Paź 2001, 22:17:45 CEST

Witaj!

Dnia 14 Oct 2001 21:08:05 +0200 Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Hmm
> lftp ftp.pld.org.pl:/test> ls */mozilla*

To, że na builderach sie zbudowało to już od Ciebie słyszałem :) Ale ja
nie wiem dlaczego się nie buduje u mnie, skoro jestem na bieżąco ze
wszystkimi pakietami, może kurcze jakiś build-requires albo glibc nie
pasi? Mój komp ostatnio jest dziwny (np.: ten devfsd)

       Pozdrawiam
            Artur

Miliony zdjec z całego swiata. Wyszukiwarka multimediow.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/