Mozilla 9.5 (długie)

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Nie, 14 Paź 2001, 22:40:59 CEST

Witam!

Dnia Sun, 14 Oct 2001 22:24:21 +0200 Tomasz Orzechowski napisał(a):

>                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Czy to oby nie wyjaśnia tych błędów? Co pokazuje ls -l nspr.h ?

No to się znalazło :) w /usr/X11R6/include miałem nieaktywne linki do
mozilli budowanej dawno temu z poziomu root'a, teraz już tak nie robię,
ale śmieci pozostały, puściłęm przebudowę, i za jakieś 30 min dam
odpowiedź czy to było to :)

         Pozdrawiam
             Artur

Pojemna skrzynka. Dobry adres. Ekstra dodatki.
Z zewnątrz poczta, a w srodku...
Twoja nowa poczta >> http://poczta.interia.pl/