/etc a devfs

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 11 Paź 2001, 17:43:55 CEST

Witam!

Dnia Thu, 11 Oct 2001 17:36:00 +0200 Robert R. Wal napisał(a):

> Nieprawda. Robienie compatibility entries to nie jest jedyne zadanie
> devfsd. Drugim (a dla mnie podstawowym) jest pamiętanie uprawnień do
> ,,device special files'' w /dev. Chociażby uprawnienia dla cdrom,
> seriala, plików od dźwięku etc.

OK, po tskim uzasadnieniu wycofuję swoją propozycję, nadal nie zmienia to
faktu, że devfsd się @#$%^ i nie dożywa do zrobienia ps -ax |grep devfsd
po zalogowaniu usera :(

         Pozdrawiam
             Artur

ps. Czy killall na starcie nie uwala czasem devfsd?, dlaczego on potem nie
wstaje?

2 miliardy stron pod jednym adresem. A to dopiero poczatek...
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/