upgrade glibc - problem z rpm (hardlinki)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 11 Paź 2001, 23:52:38 CEST

On Thu, Oct 11, 2001 at 10:28:00PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Znalazłem to w kodzie (build/files.c, funkcja checkHardLinks) i wygląda
> w zamierzeniu na feature, a nie bug; ale w kontekście tego gotowego
> pakietu glibc IMO jest to bug (a już na pewno - w połączeniu z językami
> przypisanymi nadrzędnym katalogom - rpm wywala się na próbie tworzenia
> pliku lub hardlinka w nieistniejącym katalogu).
>
> Nie bardzo wiem jaki był cel takiej modyfikacji - jeżeli niektóre
> instancje hardlinka są oznaczone innym %lang() niż inne, to po co
> zapisywać wszystkie instancje???
> Może moglibyście (kloczek, wiget) się podpytać Jeffa o to?

To jeszcze przy okazji - dlaczego nie działa jednocześnie (dla tych
samych plików) %doc %lang() - byłoby przydatne do zlokalizowanej
dokumentacji w %{_docdir} - a tak trzeba kombinować.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/