glibc-2.2.4

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 16 Paź 2001, 09:25:15 CEST

On Tue, Oct 16, 2001 at 07:12:46AM +0200, Ziemek Borowski wrote:

> znany blad. ktos go juz omawial. Jakis problem z symlinkami z
> makrem %lang w rpmie.

Z hardlinkami. rpm chce tworzyć dla danego pliku albo wszystkie, albo
żaden. I to jest ustalane na etapie tworzenia binarnego .rpm, a nie
instalowania.

> (oczywiscie alternatywa jest np. wyrzucenie %lang ze speca ale to raczej
> nie wchodzi w rachube).

Poprawienie rpm - chyba wiem gdzie - tylko bym musiał potestować, czy to
czegoś nie popsuje - z jakiegoś powodu w rpm-ie jest kawałek kodu
(~kilkadziesiąt linijek) odpowiedzialny za takie zachowanie rpm-a.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/