glibc-2.2.4

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Śro, 17 Paź 2001, 01:50:36 CEST

środa, 17 październik 2001, Jakub Bogusz napisał(a):
[ciach]
> IMO prawidłowe rozwiązanie to nie checkHardLinks (ta funkcja jest do
> wywalenia - ale po poprawieniu tego co trzeba), ale bardziej
> inteligentne tworzenie hardlinków - czyli jeżeli zawartość pliku
> mającego hardlinki jest umieszczona przy pliku, który ma nie być
> instalowany, to trzeba sprawdzać, czy jakiś hardlink do niego nie ma być
> zainstalowany i wtedy zapisać go pod inną nazwą (pliku, który ma być
> instalowany)...
>
> ufff... nie wiem na ile zrozumiałe to wyszło, ale prościej nie umiem.

Dobrze mówi, dać mu piwa. :-)
Serio: MSZ jest to zrozumiałe i tak to powinno działać.

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
	-- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"