glibc-2.2.4

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 17 Paź 2001, 16:35:49 CEST

On Wed, Oct 17, 2001 at 03:58:57PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Ale czy to żeczywiście będą zmiany w rpm, a nie w cpio? AFAIK w końcu to
> cpio to rozpakowuje, a rpm mu "mówi" co ma być rozpakowane, a co nie.

Nie, rpm ma własną, wbudowaną obsługę cpio.

Zaglądałem do rpm 4.0.3 (snapshot na ftp.rpm.org) - tam chyba jest
obsługa tworzenia tylko części hardlinków.
Niestety funkcje do rozpakowywania archiwum różnią się na tyle, że
prosty backport zmian nie jest możliwy. Trzeba dopisać kawałek kodu.

Pomimo tego, że w 4.0.3 obsługa częścioych hardlinków (chyba) jest,
funkcja checkHardLinks pozostała...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/